Options
Stefan T. Siegel
Confessions of an Early Sustainability Educator: Autoethnographic Reflections on Myths in and About Sustainability Education in Higher Education
Qualitätskriterien für Lehrvideos aus multidisziplinärer Perspektive: Ein systematisches Review
Rediscovering Education’s Relative Autonomy: Reflections on the Discipline’s Past, Present, and Future
Preservice Teachers' Attitudes and Beliefs About Educational Theories: Associations With Motivational, Affective, and Conative Aspects
Preservice Teachers' Attitudes and Beliefs About Educational Theories
Knowledge Management in Higher Education: Development and Uses of the Reflection Tool LeWiMa
Theoriebezogene Einstellungen und Überzeugungen und individuelle Professionalisierung(angehender)Lehrpersonen
Empowering Early Career Researchers: Insights Into a Multimethods Evaluation Study
Rediscovering Education’s Relative Autonomy: Reflections on the Discipline’s Past, Present, and Future
„Ach wie gut, dass jemand weiß...“ Lehrbezogenes Wissensmanagement in der Hochschullehre. Entwicklung, Beschreibung und Einsatzmöglichkeiten des Reflexionsinstruments LeWiMa